sobota, 18 maja 2013

ZAPOWIEDŹ: "Opiekunka Grobów" - Melissa Marr

Tytuł: Opiekunka Grobów
Autor: Melissa Marr
Wydawnictwo: Replika
Premiera: czerwiec 2013

"Śpij dobrze i zostań tam, gdzie cię położyłam"

W niezwykle spokojnym miasteczku Claysville dochodzi do brutalnego morderstwa. Maylene Barrow, kobieta pielęgnująca wszystkie cmentarze w mieście, zostaje znaleziona we własnej kuchni w kałuży krwi. Ale szeryf nie przeprowadza śledztwa.

Do Claysville przybywa Rebeka, przybrana wnuczka Maylene. Z lotniska odbiera ją Byron, syn przedsiębiorcy pogrzebowego, zakochany w niej bez pamięci. Obydwoje mają za sobą osiem lat życia poza miasteczkiem, unikania siebie i rozmów o wzajemnej miłości, obydwoje też odczuwają niezrozumiałą ulgę, wkraczając w granice Claysville.

Wydarzenia przyspieszają, zdarzają się kolejne brutalne napaści, a Rebeka i Byron zaczynają odkrywać, że ich miasteczko rządzone jest w myśl dość niezwykłych zasad. Dowiadują się też, że dziedzicznie przypadają im obojgu bardzo ważne funkcje, zapisane w dziwacznym kontrakcie sprzed 300 lat. Ona musi przejąć po zmarłej babci funkcję Opiekunki Grobów, a on - po ojcu - rolę Grabarza i jej opiekuna. Spokój i bezpieczeństwo Claysville zależą od tego, czy ta para wypełni swe role starannie.

"Opiekunka Grobów" to romantyczny horror albo romans z elementami grozy w tle. Para głównych bohaterów musi odpowiedzieć sobie na fundamentalne pytanie: czy kochają się, bo tak za nich ustalono, czy też ich miłość jest autentyczna i pomoże im w misji utrzymania ładu w świecie zmarłych. 

Mnie bardzo zaciekawiła ta książka i nie mogę się doczekać premiery. A wy? Co o niej sądzicie? 

13 komentarzy:

  1. Książka zaciekawiła mnie już jakiś czas temu i koniecznie muszę ją mieć! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią ją przeczytam, gdy już się ukaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam nigdzie zapowiedzi tej książki, dlatego dobrze, że weszłam na Twojego bloga i się o niej dowiedziałam:)
    Zaintrygowała mnie, więc z pewnością ją przeczytam jak tylko będzie premiera:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na premierę, a później poczytam trochę recenzji o książce, i może przeczytam jeśli większość będzie pozytywna. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka wydaje się interesująca. Możliwe, że przeczytam ją, jeśli wpadnie w moje ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością na premierę.
    Zapraszam do mnie:)
    http://niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym ją przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marze o tej książce. Mam nadzieję, że tobie i mnie uda się ją poznać. Powodzenia życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka może być ciekawa, jednakże cztałam inne książki pani Marr i wypadały średnio...

    OdpowiedzUsuń
  10. bede miec oko tna ta ksiazke.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sobie odpuszczę, ale być może sięgnę keidyś po inną serię tej autorki, na którą od dawna się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi genialnie, fajnie, że ją zapowiadasz, bo pewnie bym się o niej nie dowiedziała. A teraz z chęcią przeczytam :)

    Dodałam do obserwowanych, bo zauważyłam, że mnie tam wciąż nie było. Ale już nadrobiłam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarze! Bardzo wiele one dla mnie znaczą, więc jeśli czytasz, zostaw coś po sobie. Dla Ciebie to nic wielkiego, a dla mnie radość na cały dzień. :)
Jeśli ktoś by chciał zareklamować swojego bloga - proszę bardzo. Zrób to jednak tylko raz. Na pewno wejdę, skomentuję i zaobserwuję. :)