poniedziałek, 10 czerwca 2013

SPRZEDAM!!!

Moja znajoma ma kilka książek do sprzedania. Cena wysyłki jednej książki 8zł.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany bądź ma jakieś pytania, proszę pisać tylko i wyłącznie na tego maila: aleksandraa.kamecka@gmail.com
Nie w komentarzu!!

 

15 zł
"Tożsamość anioła" - L. H. Zelman
"Grzechy anioła" - L. H. Zelman
"Bezsenność anioła" - L. H. Zelman


15 zł
"Klątwa Tygrysa" - Colleen Houck
"Scarlett" -  Barbara Baraldi
"Intruz" - Stephanie Meyer
"Szeptem" - Becca Firzpatric


12 zł
"Pożeracz snów" - Bettina Belitz
 "Klasa Pani Czajki" - Małgorzata Karolina Piekarska
"Ostatnia piosenka" - Nicholas Sparks
"Piękna ZŁAlicja" - Rebecca James



 10 zł
"Wieczna noc" - Claudia Grey
"Przebudzenie Jenny Fox" - Mary E. Pearson

Niektóre z nich czytałam, więc możecie mnie pytać czy polecam. :)

7 komentarzy:

  1. Niestety te co mnie interesują już mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne książki. Parę z nich mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluję na "Intruza" od bardzo długiego czasu, ale 23zł to dla mnie na tę chwilę troszeczkę za dużo niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz na maila i spróbuj się potargować. :)

      Usuń
  4. Z powodu braku funduszy nic nie kupię ale polecam "Szeptem" wszystkim którzy się nad tym zastanwiają !

    OdpowiedzUsuń
  5. "Szeptem" i "Ostatnią piosenkę" czytałam, natomiast reszta mnie nie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarze! Bardzo wiele one dla mnie znaczą, więc jeśli czytasz, zostaw coś po sobie. Dla Ciebie to nic wielkiego, a dla mnie radość na cały dzień. :)
Jeśli ktoś by chciał zareklamować swojego bloga - proszę bardzo. Zrób to jednak tylko raz. Na pewno wejdę, skomentuję i zaobserwuję. :)