czwartek, 2 maja 2013

Losowanie organizowane przez Polę Pane!

Chciałam was poinformować, że Pola Pane autorka Arisjańskigo Fioletu, zorganizowała losowanie na facebooku! Na każde 100 osób (a może i 50? :D), które wezmą udział w wydarzeniu przyapdnie 1 egzemplarz fioletu! Warto, nie? Tak więc, zapraszam wszystkich! :) 

A teraz małe info ode mnie. Dzisiaj przyszła mi wygrana książka "Insygnia. Wojny Światów".




 Na razie jednak nie mam kiedy się za nią wziąć, więc będzie musiała poczekać. Może ktoś z was ją czytał? Co o niej sądzicie? 

13 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze tej książki, więc czekam na recenzję. Dziękuję za poinformowanie o losowaniu, chętnie wezmę w nim udział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. :) Czasami mogą się pojawiać takie informacje więc serdecznie zapraszam na częstsze zaglądanie na bloga. :)

      Usuń
  2. Czytałam i bardzo miło wspominam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba się będzie kiedyś za nią wziąć.. ale tyle mam jeszcze tych książek do przeczytania, więc będzie musiała trochę poczekać. :P

      Usuń
  3. Swój własny egzemplarz "Fioletu" mam (a autografem! :]), więc udziału w losowaniu nie wezmę, ale życzę szczęścia wszystkim pozostałym :-)
    Gratuluję wygranej!

    Pozdrawiam i zapraszam:

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z autografem i dziękuję bardzo. :D

      Usuń
  4. Czytałam, książka jest świetna! Aż się zdziwiłam, że science-fiction może mi się tak spodobać. Wciąga niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :)
    Cieszę się, że jednak się przełamałaś i zdecydowałaś się dołączyć do mojego wyzwania "Czytam Fantastykę". Już dodałam Cię do listy uczestników. Pamiętaj o trzymaniu się zasad :)
    Życzę wielu interesujących lektur i odkrywania jakże interesującego świata fantastyki :)

    A jeśli chodzi o Twoje pytanie, które pozostawiłaś mi w komentarzu. Książka przeczytania w dniu zgłoszenia się do recenzji ZALICZA się do wyzwania. Także możesz zgłosić link do jej recenzji, kiedy już ją napiszesz i opublikujesz na blogu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią podkradłabym Insygnia :3 Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam przyjemności , ale chętnie przeczytam Twoją recke

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarze! Bardzo wiele one dla mnie znaczą, więc jeśli czytasz, zostaw coś po sobie. Dla Ciebie to nic wielkiego, a dla mnie radość na cały dzień. :)
Jeśli ktoś by chciał zareklamować swojego bloga - proszę bardzo. Zrób to jednak tylko raz. Na pewno wejdę, skomentuję i zaobserwuję. :)