niedziela, 1 marca 2015

Zapowiedź: Kroniki Tempusu II - Królowa na wojnie K.A.S Quinn



Wydawnictwo DREAMS przedstawia... 



PREMIERA: 20 MARZEC 2015! 

K.A.S. Quinn, a właściwie Kimberly Quinn to amerykańska dziennikarka, wydawca „Spectatora”. Pisała do takiej gazety, jak „The Times”. Razem z mężem, Stephenem Quinnem dyrektorem wydawniczym „Vogue’a” i dwójką dzieci mieszka w Londynie. Wieczorem, po zgaszeniu światła, lubi czytać przy latarce książki dla dzieci.

Pierwsza część serii Kroniki Tempusu pt. „Królowa musi umrzeć”, wydana w 2011 r. przez Dreams Wydawnictwo, cieszyła się ogromnym powodzeniem.



Ja przeczytam na pewno, a Wy? :)

 

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie przeczytałam pierwszej części, bo druga zapowiada się fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam pierwszą część i nie mogę się doczekać drugiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę koniecznie przeczytać
    http://zakladkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witam,
      jak widzisz, blog na razie nie funkcjonuje i zapewne przez najbliższy czas nie będzie. Jednak bardzo mi miło, że pytasz. :)

      Usuń
  5. Mam ochotę na tę serię, ale poczekam aż będzie dostępny trzeci tom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna świetna ksiązka, polecam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarze! Bardzo wiele one dla mnie znaczą, więc jeśli czytasz, zostaw coś po sobie. Dla Ciebie to nic wielkiego, a dla mnie radość na cały dzień. :)
Jeśli ktoś by chciał zareklamować swojego bloga - proszę bardzo. Zrób to jednak tylko raz. Na pewno wejdę, skomentuję i zaobserwuję. :)