środa, 18 czerwca 2014

Stosik 2/2014

Jaka sama nazwa mówi... stoosik! W końcu, nie? Wiem, że was ostatnio zaniedbuję. Musicie mnie przycisnąć, bo gdzieś tam w głowie kotłuje mi się myśl zawieszenia bloga na jakiś czas. Ale to nie jest dobry pomysł. 

Zacznijmy.

 

Od dołu:

1. "Wampiry z Morganville. Księga 7" Rachel Caine - kupiona w matrasie. 
2. "Wampiry z Morganville. Księga 6" Rachel Caine - j.w. 
3. "Wieczne pragnienie" Laura Wright - prezent. 
4. "Płomień Crossa" Sylvia Day - j.w.
5. "Raywalki" Kiera Cass - pożyczona, miała być recenzja, ale jednak chyba nie będzie ;p 
6. "Masz nową wiadomość" Kelly Harte - prezent. 
7. "Nie całkiem do pary" Wendy Markham - j.w.
8. "Wizje" Daniela Sacerdoti - egzemplarz recenzencki od wyd. DREAMS 

Czytaliście, polecacie? A może coś odradzacie?



25 komentarzy:

  1. Też mam w planach Rywalki, dzisiaj nawet zakupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam patrzeć na stosiki! Aż ślinka cieknie. Płomień Crossa czytałam i choć było to moje pierwsze spotkanie z literaturą erotyczną - oceniam na duuuży plus :) pozdrawiam, ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chcę Rywalki przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo polubiłam Rywalki. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny stosik!
    Polecam Ci ''Rywalki'' i ''Wizje'' - naprawdę fajne książki :)
    Życzę przyjemnej lektury i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik, życzę miłej lektury ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Morganville <3 az dziwne, że tak "dalekie" tomy wciąż trzymają poziom. Mam ostatni na półce, ale na razie nie mam odwagi po niego sięgnąć...
    Uanego czytanka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę "Rywalek" :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam jedynie Rywalki, które bardzo mi się podobały, chociaż trzeba przyznać, że jest to historia jakich wiele a Wampiry z Morganville przeczytałam do tomu czwartego, mam osiem i przymierzam się do kontynuowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam posty stosikowe:) Z Twojego, czytałam niegdyś jedynie "Wampiery z Morganville", ale kompletnie nic nie pamiętam. W stosunku do "Rywalek" mam bardzo sprzeczne uczucia, z jednej strony ta przepiękna okładka i wiele pozytywnych i ciepłych opinii, zaś z drugiej obawiam się trochę schematyczności. Poczekam na Twoją opinię.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnej książki z twojego stosiku, ale korci mnie "Nie całkiem do pary". Poczekam jednak na twoją recenzje, a potem się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stosik!!! Zazdroszczę :3
    Miłego czytania!! :3
    Pozdrawiam cieplutko :*:]

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam tylko Wizje, ale mnie nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, nie zawieszaj... Jak już to zrób sobie przerwę, ale nie kończ pisać :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Rywalki skradłabym chętnie ;) Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam tylko "Rywalki" - miłe i przyjemne, lekkie, choć chyba nic poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam żadnej książki :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam nic, ale Wizję wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rywalki, bravissimo. Na pewno się nie zawiedziesz :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm nie czytałam, żadnej z nich jednakże niemalże wszystkie tytuły kojarzę. Pozostało mi jednak chyba tylko życzyć przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny stosik :) nic nie czytałam, więc trudno powiedzieć cokolwiek więcej an temat książek :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że "Rywalki" są teraz bardzo modną książką i jej recenzja pojawia się i pojawi w najbliższym czasie na blogach wręcz masowo :) Sama mam ją również na swoim stosiku, wygrałam ją w konkursie na Lubimy Czytać i w najbliższym czasie planuję przeczytać, i być może, zrecenzować :) Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarze! Bardzo wiele one dla mnie znaczą, więc jeśli czytasz, zostaw coś po sobie. Dla Ciebie to nic wielkiego, a dla mnie radość na cały dzień. :)
Jeśli ktoś by chciał zareklamować swojego bloga - proszę bardzo. Zrób to jednak tylko raz. Na pewno wejdę, skomentuję i zaobserwuję. :)